Hierbij mijn verslag van de meeting in Duitsland // Castrop Rauxel van 05-09-2010
Vanmorgen vroeg rond 09:30 samen met Frans vertrokken richting de Esso pomp voorbij Zwolle alwaar al snel Jacob zich bij ons voegde. Na even wat gepraat te hebben doorgereden naar de Shell pomp in Babberich nabij de grensovergang alwaar we Edwin en Sjonnie ontmoeten.
We spraken af om bij afslag vier bij de Aral pomp even 102 Octaan te tanken. Dus plankgas die kant op, heerlijk om weer ff lekker door te trappen in de 7.
Bij de Aral pomp getankt en daar viel het op dat er allemaal water onder mijn wagen lag, dus de kap open en wat bleek een scheur in mijn koelwater expansie vaatje…. Dat was dus voor mij niet meer verder rijden…Jammer maar goed, auto geparkeerd en ik bij Edwin in gestapt en Frans bij Jacob in, en door naar Castrop want daar lagen de Schnitzels op ons te wachten tenslotte.
Heerlijke rit naar Castrop met geweldig weer, alleen een kleine file het laatste stukje. In Castrop aangekomen waren de eerste Duitse 7 series reeds gearriveerd.
Na wat gesprekjes over wat er met mijn auto gebeurt was werd ik al snel in contact gebracht met een lid van het Duitse forum die een "slachtwagen" had staan met daarop nog een goede expansie tank. Met Edwin mee gereden naar de garage van deze Duitser (waarvoor dank Edwin!!) en daar het expansie tankje gekocht !!
Na afloop van de meeting rond een uurtje of half zeven richting mijn auto gereden die nog bij de Aral pomp stond bij afslag vier en daar met de hulp van Edwin het tankje gemonteerd zodat ik weer verder kon rijden. (Thanks for the help buddy!!)
Heerlijk dat 7 serie rijders elkaar zo goed helpen, anders was ik mooi zuur geweest en had van alles moet regelen om mijn wagen weer thuis te krijgen. Heb een heel andere blik op onze Duitse vrienden gekregen.
Na het laatste stukje nog even heerlijk gas te hebben gegeven (het was nu lekker rustig op de weg!!) naar Sjonnie gereden om zijn gereedschapskoffer terug te brengen die ik geleend had om de tank te kunnen vervangen (Nog heel hartelijk bedankt Sjonnie!!)
Bij Sjonnie thuis werden we nog getrakteerd op een paar bakjes heerlijke koffie, en na nog ff wat na gepraat te hebben uiteindelijk rond een uurtje of 10 richting Sneek vertrokken.
Al met al een hele geslaagde dag gehad, met super weer!!
Mannen dit is echt voor herhaling vatbaar!!!
Hieronder mijn foto verslag: meer foto’s en filmpjes zullen morgen na montage volgen:
De eerste Duitsers waren reeds aanwezig toen wij kwamen:

De Nederlandse delegatie:

E38 (Black Pearl)

E66:

Prachtig weer en behoorlijk wat belangstelling:

Christiaan arriveert in zijn nieuwe F02 750 LI, kwijl kwijl wat een wagen…

Mooi kenteken ook op de auto van Christiaan:

Er reed ook nog ander leuk spul rond:

Toch blijf ik het een mooie wagen vinden een E66…

Het was gezellig druk op het terras, maar ja wat wil je ook met zulk mooi weer:

Even wat plaatjes van de F02 van de binnenzijde van de F02 van Christiaan:

Projectie cockpit en head-up display etc..

Het lijken wel kluisdeuren:

Remmen van de F02

Ook de Duitsers waren druk met de laptopjes in de weer:

Onderweg om het expansie tankje op te halen kwamen we Magnum nog tegen:

Nog even gezellig napraten:
Tot zover mijn foto verslag, er zullen morgen dus nog meer pics en filmpjes volgen.
Mannen ik vond het super gezellig moeten we snel maar weer eens doen!!!