Wat komt daar dan aan?

He??

Er waren al leden eerder aanwezig

en nog en paar

Dame en heren leeft uw uit op dit stukje om zeep geholpen techniek!!

Ja Dame ja, netjes hoor!

Duidelijk te zien bij de 3e cilinder op deze bank de tuimelaar naast de klep,
hier door klep krom en ook de geleider, later zal blijken dat er nog veel meer om zeep was.
Blok kan nu in stukken voor Mark zijn project

Hier is te zien in het inlaat kanaal dat de klep steel krom is en de geleider dus ook,
als dit het enigste was geweest Had Mark hem wel weer gerepareerd.

Len en Jeroen123? ook lekker bezig, kunnen denk ik net als Mark die blokken door en door.

Hier is de te zien dat de 3e zuiger en ook de 6e zuiger als gehaktmolen gebruikt waren,
verder nog een stuk of 4 cilinder wanden beschadigd, toen de andere kop er ook af was waren daar
de 3e en 4e cilinder zo ernstig beschadigd dat dit blok afgeschreven was.

Verder een reportage van Rogier op een kofferbak aan de gang, werd weer een plaatje, net als zijn auto,
die had ik het laatst gezien in Mei in Huizen bij Edwin, dacht nog wat een hok, daar heeft hij een hoop werk aan!! maar petje af Rogier, hij ziet er smetteloos uit!!

Verder ook nog een paar ouder hang jongeren gesignaleerd, die eigenlijk stonden te wachten dat ze gevoerd werden.

Tot de Chef verscheen en er een heerlijk maaltje geserveerd werd.(nu nog een volle schaal)

Chef had de grootste moeite om de hongerige meute op afstand te houden, bijna ook zijn eigen eten weg gegeven!
Dit doordat er een mannetje was die iedere keer met een schoon bordje kwam en zei dat ie nog niks had gehad

de maaltijd bijna op zijn eind.

Kijk hier heb je hem weer, een keer wat anders dan de Mac(hij is later daar wel weer gesignaleerd)

Ik persoonlijk heb een hele leuke dag gehad, veel gezien, gedaan , geluld, Mark na het koppie lichten ook nog even 2x
een motor getuned (laten zien hoe dat in zijn werk gaat).
Mark en Miek bedankt voor deze geslaagde dag en jullie gastvrijheid, verder een ieder bedankt die hier ook aan
mee gewerkt heeft en ook aanwezig was of niet bv de slager ook al was hij er niet bij, het vlees was prima!
Bart en Marianne