
F 10 Alpina B5 Road test
Re: F 10 Alpina B5 Road test
Hebben de normale modellen ook die versterkingen bovenop de veerpoot?
- 760i
- Bestuur Club
- Berichten: 23417
- Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
- Ik bezit: een E65
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: F 10 Alpina B5 Road test
Heb ik zelfs op m'n 118d Cupsport ;)
Its not just about how fast you go, but how you go fast that counts
Re: F 10 Alpina B5 Road test
Alleen zoals het hier gemonteerd zit, in die hoek, helpt dat echt geen ene moer. Je moet de veerpoothuizen met elkaar, stug, verbinden.plorie schreef:Hebben de normale modellen ook die versterkingen bovenop de veerpoot?
Nog afgezien van het belachelijke materiaal waarvan het gemaakt is. Gestampt plaat staal.
Zoals op de E36 M3 GT is geleverd, zo werkt een strutbrace.
En minder PK dan een M5 lijkt me een gegeven. Het moet niet in het vaarwater van de M5 gaan zitten.
Re: F 10 Alpina B5 Road test
MParallel schreef:Alleen zoals het hier gemonteerd zit, in die hoek, helpt dat echt geen ene moer. Je moet de veerpoothuizen met elkaar, stug, verbinden.
Nog afgezien van het belachelijke materiaal waarvan het gemaakt is. Gestampt plaat staal.

Re: F 10 Alpina B5 Road test
Blijkbaar niet veel, want zo werkt het idd absoluut niet......
Lijkt me stug dat dit bedoelt is als strutbar...zowel zijn het echt een stel pannekoeken......
Wel zijn de hoek wat steviger bij een aanrijding, misschien was het daarom te doen......
Lijkt me stug dat dit bedoelt is als strutbar...zowel zijn het echt een stel pannekoeken......
Wel zijn de hoek wat steviger bij een aanrijding, misschien was het daarom te doen......

Re: F 10 Alpina B5 Road test
Nou Mad Racing is me al voor.RavIndividual7 schreef:die ingenieurs bij Alpina ook he, wat weten die nou
Trouwens gewoon BMW design en niet Alpina.
Hier hoef je geen werktuigbouwkunde voor gestudeerd te hebben Ravin.
Als je weet waar ze flexen, doet dit niks. Nogmaals verwijs ik je naar de M3 GT strutbar.
Overigens zijn 9/10 strutbars niet goed, want die hebben een draaipunt in het design die in de richting van het flexen meegaan.
Re: F 10 Alpina B5 Road test
Je gaat er van uit dat het een strut moet zijn, en dan verkeerd zit, en DUS onzinnig is.
Feit is dat je niet weet waarvoor het er zit, en je dus niet kunt zeggen dat het niet werkt.
Feit is dat je niet weet waarvoor het er zit, en je dus niet kunt zeggen dat het niet werkt.
Re: F 10 Alpina B5 Road test
Mij heb je nergens zien posten dat het hier om een strut gaat. Ik leg alleen uit dat dit als strut niet werkt.RavIndividual7 schreef:Je gaat er van uit dat het een strut moet zijn, en dan verkeerd zit, en DUS onzinnig is.
Feit is dat je niet weet waarvoor het er zit, en je dus niet kunt zeggen dat het niet werkt.
Je ging er zelf ook in mee en nu zeg je ineens dit na de reactie van MR en ik.
Re: F 10 Alpina B5 Road test
Ik vind de lelijke slangklemmen niks.
Mooie strutbrace.



Mooie strutbrace.


- 760i
- Bestuur Club
- Berichten: 23417
- Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
- Ik bezit: een E65
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: F 10 Alpina B5 Road test
Ik vind het gewoon een hele dikke bak




Its not just about how fast you go, but how you go fast that counts