Foto's autosportspektakel Assen 2010
Re: Foto's autosportspektakel Assen 2010
Ik heb twee filmpjes van het circuit. Alleen kan ik deze nu even niet plaatsen. Ze staan al wel op Youtube. In deel 1 staan de filmpjes van Friso. (En mocht iemand ze willen hebben dan kan dat uiteraard)
(Ik zit hier achter een vurmuur die de jij buis blokt...)
Proxy gebruiken??Eric schreef:Ik heb twee filmpjes van het circuit. Alleen kan ik deze nu even niet plaatsen. Ze staan al wel op Youtube. In deel 1 staan de filmpjes van Friso. (En mocht iemand ze willen hebben dan kan dat uiteraard)

Zo! Mooie filmpjes Eric en mooi gemonteerd. Nice!

mooie filmpjes erik ,enne dimitri mooie foto's.ik vond het een geslaagde dag,en super lekker weer(en de rest)
@ Was leuk evenement......maar allleen weinig 7 series aanwezig. Had nog prijs voor Best off Show (3e). Op naar volgend jaar.
+ 2mweerink schreef:mooie filmpjes erik ,enne dimitri mooie foto's.ik vond het een geslaagde dag,en super lekker weer(en de rest)
Netjes gefeliciteerdBeemer7 schreef:@ Was leuk evenement......maar allleen weinig 7 series aanwezig. Had nog prijs voor Best off Show (3e). Op naar volgend jaar.
GEFELICITEERD!!emmelkamp schreef:Netjes gefeliciteerdBeemer7 schreef:@ Was leuk evenement......maar allleen weinig 7 series aanwezig. Had nog prijs voor Best off Show (3e). Op naar volgend jaar.

Gefeliciteerd met je prijs! Je auto werd wel erg goed bekeken.
Was 'n mooie meeting inderdaad.... lekker weertje d'r bij.....
Zoo nu mijn foto's
Een kleine impressie van de dag..
Moet bekennen dat ik de hele dag lekker lui op Halfautomatisch geschoten heb.. dus dat ze niet van pro kwaliteit zijn
op zon dag moet je namelijk genieten en vooral niet de hele dag door de lens kijken

ZIE JE DR NAAR MIJ KIJKEN ???

dat waren ze weer
Een kleine impressie van de dag..
Moet bekennen dat ik de hele dag lekker lui op Halfautomatisch geschoten heb.. dus dat ze niet van pro kwaliteit zijn

op zon dag moet je namelijk genieten en vooral niet de hele dag door de lens kijken

ZIE JE DR NAAR MIJ KIJKEN ???

dat waren ze weer

mooie foto's lars,en een zeer geslaagde dag moet ik zeggen 

hopelijk volgend jaar ook daar te staan met de 7, ipv meerijden in een golf