Hier komen alle media berichten over BMW
Michiel
Spammer
Berichten: 1544 Lid geworden op: do 04 mar 2010, 18:47
Bericht
door Michiel » wo 16 jan 2019, 15:26
Wat mij betreft is het front compleet mislukt.
Randy
Intensieve gebruiker
Berichten: 931 Lid geworden op: di 02 aug 2016, 20:09
Ik bezit: een F01
Locatie: Roermond
Bericht
door Randy » wo 16 jan 2019, 16:08
Vind het ook te lomp. Zelfde als de x7.
[*][/color] BMW E65 740i 2005
[*][/color] BMW F01 760i 2009
BMW M8 Gran Coupe competition package 2019
kraftbayer
Professional
Berichten: 5505 Lid geworden op: vr 05 mar 2010, 21:06
Ik bezit: een E38
Locatie: Turnhout (Belgie)
Bericht
door kraftbayer » wo 16 jan 2019, 16:55
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Compleet fout of op zijn minst een raar front met die supergrote grille er in.
En de bumper ziet er net een sneeuwschuiver uit.
De zij en achterkant zien er wel netjes uit.
Hopelijk staat er op de M versie een mooiere voorbumper.
Grtn,
Walter
BMW...Kraftbayers
Bram
Spammer
Berichten: 2462 Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 18:24
Ik bezit: een E38
Bericht
door Bram » wo 16 jan 2019, 17:18
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bram
Spammer
Berichten: 2462 Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 18:24
Ik bezit: een E38
Bericht
door Bram » wo 16 jan 2019, 17:20
Als de E38 nog in productie was geweest en de 2019 facelift komt uit.
FB_IMG_1547569703010.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
dashdot
Club Member
Berichten: 3919 Lid geworden op: do 04 mar 2010, 18:00
Ik bezit: een E38
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door dashdot » wo 16 jan 2019, 17:27
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
E38 740i 2001 Titansilber
E38 730D 2001 Nachtblau | Af fabriek al individual, daarna nog meer geïndividualiseerd.
Bram
Spammer
Berichten: 2462 Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 18:24
Ik bezit: een E38
Bericht
door Bram » wo 16 jan 2019, 17:35
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Magic Frankie
Club Member
Berichten: 2937 Lid geworden op: do 04 mar 2010, 18:17
Ik bezit: een E32
Contacteer:
Bericht
door Magic Frankie » wo 16 jan 2019, 21:43
Jemig
0o=[ ][ ]=o0
ex E32 730i (aka de Zwitserse dame)
ex E38 735i
ex E23 728
ex E30/36/87 F30/10/31/21
G26 i4 e-drive40 (in bestelling)
E88 118i cabriolet
Yamaha Ténéré 700 Rally
Kees
Bestuur, Voorzitter
Berichten: 3670 Lid geworden op: zo 18 jan 2015, 08:44
Ik bezit: een G11
Locatie: Almere
Contacteer:
Bericht
door Kees » do 24 jan 2019, 20:34
Ik vind m wel indrukwekkend.
Vooral de doorlopende lichtpartij aan de achterkant vind ik erg fraai.
Opvallen doet ie zeker ;)
Voorzitter BMW 7-Series Club Nederland