Het gaat, ik had meer verwacht. Het is gewoon een mix van een GT5 en een F01 aan de buitenkant en er zit nog steeds zo'n stomme yuppie-vin op het dak. Aan de binnenkant zijn er een paar dingen die niet erg doordacht zijn zoals de opening van het opbergvak in de middenconsole. Ik weet dat het al sinds de E65/E66 zo is maar het is ontzettend onhandig.
Waar ik persoonlijk een verschrikkelijke hekel aan heb zijn die aanraakschermen, mijn moeder heeft me geleerd dat ik met mijn tengels van welk beeldscherm dan ook moet afblijven. Buiten dat doen ze toch nooit wat ik wil dus dat is voor mij een groot minpunt. Ik zie dan wel weer een soort van i-Drive-knop in de middenconsole zitten, maakt een beetje van het leed goed. De schermen achterin zijn er als het ware aangeplakt onder het motto: "Oh ja, dat moet er ook nog in".
Feit is gewoon dat als je zo'n ding 2e hands koopt het scherm al alle voedingsmiddelen en bacteriën van de wereld gezien heeft in welke vorm dan ook, niet erg hygiënisch. Buiten de bordeelverlichting is de rest van het interieur wel oké. De stiksels in de stoelen zijn gewoon geweldig mooi, zal wel iets meer kosten dan de standaard uitvoering.
Ik hou maar op, eigenlijk wilde ik alleen schrijven: "Geen commentaar".