Van mijn kant ook een paar pics vanaf de telefoon.
Niet heel bijzonder, maar leuk om te delen:)
Gewoon voor de deur, omdat dat mag met een 7
Een alternatief voor een 7? Geweldige coupe
Anders bestel je deze kleur even op je M6, omdat de auto nog niet speciaal genoeg is
Ook Leon keek z'n ogen uit in München
Hele fraaie RR cabriolet, mooi om van dichtbij te kunnen bekijken!
Hoezo geborsteld aluminium interieurlijsten, gewoon de halve motorkap! Supermooi, zeker met het Elfje er voorop.
De auto van Nelson Piquet, als klein ventje keek ik de F1 al met m'n pa, dus deze auto herken ik nog zeker. Bijzonder om deze hier zo te zien staan
De V12 van de LeMans LMP1 raceauto uit 1999, super blok!
Het turbotijdperk, vanaf volgend jaar weer terug van weggeweest in de F1. Dit blok uit 1981 was een 1,5l 4 cilinder met een enorme turbo, gevolg: ruim 800pk!
Hoezo groot! 46,4l V12! BMW Motor uit een vliegtuig uit de jaren 20. Verbruik? Ik wil het niet eens weten
Zoek je typeplaatje, geweldig stukje kunst met historie, leuk om te zien!
Staat op chronologische volgorde, leuk om de verschillende lettertypes te zien veranderen met de tijd.
De geweldige M racemodellen, echt om te watertanden!
De Batmobiel M CSL
2 pics van de geweldige zeeeeer dikke E21.
Natuurlijk de DTM toppers uit het eind van de jaren 80 en begin 90, de E30 M3
Een overzichtsshot van deze toppers van toen.
De sharknose generatie, hier de 5,6 en 7.
En na 2150km doorrijden op een hoog tempo en met heel veel water onderweg, levert hele zwarte wielen op
Maar na een wasbeurtje weer keurig schoon.
Jammer vond ik dat er nagenoeg geen aandacht is geweest voor de grote modellen van BMW.
Geen V8 uit de jaren 60, slechts 1 3.0Li en 1 E23, geen E32/E38/E65
De RR-modellen waren echter wel heel erg bijzonder om bij elkaar te zien, zeker deze speciale modellen in absolute nieuwstaat. Helaas geen foto's van.
Wij hebben genoten!