Toen we kwamen aanrijden werden er gelijk een paar parkeerplaatsen vrij gemaakt en werden we hartelijk welkom geheten door Christian. Hij heeft uitgebreide foto rapportages gemaakt van onze beider wagens en vond ze echt prachtig. Verder lekker over wagens lopen ouwehoeren en heerlijk buiten in de zon op het terras koffie gedronken en heerlijk gegeten.
Trouwens echt serieus onder de indruk van de power die de wagen van Jeroen heeft, wat een enorm stuk geweld is dat als die Gechipte V12 vol op zijn staart getrapt wordt. Het leek i.c.m. de verwijderde dempers echt wel een straaljager die voorbij kwam en toen Jeroen in een tunnel vol op het gas ging liepen de koude rillingen mij over de rug wat een geluid zeg!!
Genoeg commentaar nu het foto verslag:
Eerst verzamelen aan de grens, Hendrik en Jeroen:

Aangekomen in Castrop eerst de tank even gevuld met goedkope Duitse brandstof, kon nog goedkoper maar daar zat E10 in en dat wilde ik er niet ingooien:

Was prachtig weer in Castrop:

Prachtig rijtje E66 : (inmiddels is het model E65/66 duidelijk in de meerderheid daar)

Hier een mooie foto met het verschil tussen een facelift (die van Jeroen) en een pre facelift:

Mijn karretje:

Meerdere stammtisch gasten en hun wagens:

Mijn droomvelgen 22 inch Breyton GTR's

De hele dikke F02 750Li van Christian:

Het interieur van de wagen van Christian:

Nog een nette pre facelift:

Ook in Duitsland veel kofferbak handel:

Ook een aantal fraaie E38 ers:

Yvon met onze dochter:

Alle 4 E66 op de foto:

Ook nog een hele fraaie Z3:

2e wagen van rechts een bijzonder fraaie E66 individual:

Prachtig interieur ook:

Achter ipv 1 monitor 2 op de rugleuningen zie je niet vaak:

Vanaf het terras gezien:

Jaaaaaaaa Eindelijk waar ik al die kilometers voor gereden heb :

Gezellig buiten op het terras eten was de eerste keer dit jaar dat ik buiten gegeten heb:

Jeroen en ik hadden beide vol getankt in Castrop en gelijk op naar Nederland gereden en bij de grens gestopt dit is dan het verschil in verbruik tussen een 760iL en een 740iL:
De mijne 740iL:

Het verbruik van Jeroen 760iL:

Afstand gereden of te wel geracet was 120 kilometer van Castrop naar de grens.
Jeroen en ik samen bij de NL grens op de terug reis:

Toen ik thuis kwam gaf mijn reiscomputer de volgende getallen:

Toch wel netjes 1 op 7,3 km en dat inclusief het blazen op de autobahn!!!!