Zo dan, ik heb er eigenlijk nog maar weinig foto's aan toe te voegen. En ja Rein, ik mis er een paar of zijn die niet geschikt voor het forum?
Ik ben vanavond om 8 uur weer thuis gekomen, na wolkbreuken, heftige windstoten en de bliksem is 2x in mijn 7 geslagen. Denk je de toeristiche route naar huis te nemen, mooi langs de Bodensee.... Nou ik heb alleen maar water uit de lucht zien komen. In Frankrijk was het zo erg dat ik met 60 over de autoroute moest.
Geen enkel probleem, niet zoals de Duitsers blijven planken maar verstandig van het gas af.
De benzineprijs in Frankrijk is toch wel een stuk vriendelijker ....
Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad, voor degene die denken dat we ons misdragen hebben heb ik nieuws. Dat is niet gebeurd!!
Alleen daarvoor zou ik al terug gaan .... Kijken maar niet aan komen.
Frank bidt tot zijn heiligdom.
En wie zit er weer eens met zijn hoofd in de weg????
Dit staat niet in het museum, gewoon buiten bij de fabriek in Dingolfing.
Die bloemetjes houder herken ik uit mijn verre verleden!!!
Blijft tijdloos mooi ......
En dit ga ik zo snel mogelijk bij de Franse dealers deponeren om mijn onderdelen binnen redelijke tijd binnen te krijgen!!
Alles bij elkaar genomen zijn de 4 dagen die ik nodig had om er te komen en ook weer naar huis te gaan het dubbel en dwars waard geweest! Ik bedankt bij deze iedereen die erbij geweest is voor de geweldige tijd, de organisator bedanken?? Natuurlijk!! Zonder zijn inspanning zou ik het echt niet zo geweldig naar mijn zin gehad hebben!!
Een aanrader voor iedereen, als we volgend jaar weer gaan ben ik er zeker bij! ... Moet ik wel mijn navi, Loesje, even leren waar het "Gasthof" ook al weer is... Die was gewoon in "the middle of nowhere" de weg kwijt..

Het leek wel of ik met Miki op stap was...
Oh ja, deze moet er zeker ook nog bij....