Nog even een reactie op de discussie: Ik heb bij het afrekenen de complimenten gekregen van de hotelleiding en ze zouden ons volgend jaar graag weer ontvangen ;)
Its not just about how fast you go, but how you go fast that counts
Zo, echt wel! mooie foto's Rein, zou er zo weer naar terug willen!
x '95 E36 328i Cabrio x '98 E38 728iA x '97 E36 318i Touring x '81 E23 735iA x '00 E39 530dA Touring x '98 E38 728iA x '02 E46 330d Touring x '04 E61 525iA Touring x '04 E46 318i Touring x '00 E38 735iA v '08 E61 525dA Touring
Soms heb ik het idee dat het hier een forum van een of ander feministisch maandblad is
Zijn jullie nou kerels?????
Maargoed, om even ontopic te blijven, leuke plaatjes wel! Zouden die museumstukken nog wel eens buiten komen voor een ritje? Alleen maar stilstaan worden ze ook niet beter van denk ik zo.
Soms heb ik het idee dat het hier een forum van een of ander feministisch maandblad is
Zijn jullie nou kerels?????
Maargoed, om even ontopic te blijven, leuke plaatjes wel! Zouden die museumstukken nog wel eens buiten komen voor een ritje? Alleen maar stilstaan worden ze ook niet beter van denk ik zo.
Tsja, ik snap het ook niet...
De auto's komen zelden buiten, maar worden wel de hele wereld over gebracht om daar ook op andere tentoonstellingen te staan. De meeste kunnen wel zelf rijden.
orgelleeuw schreef:Geweldig mooi spul allemaal. Ik zie alleen weinig zevens! Geeft niks hoor. Die kennen we allemaal goed.
Dat is het nadeel van niet mogen fotograveren in de fabrieken. Anders had je echt hele gave foto's gezien!!! We stonden om minder dan een meter afstand van de bolides terwijl ze in elkaar gezet werden!
Volgende keer erbij zijn hoor!
Its not just about how fast you go, but how you go fast that counts