Nogmaals bedankt Hendrik, dat je even tijd wilde vrijmaken! Helaas is het airbaglampje op de terugweg weer gaan branden, dus die moet ik toch maar doorlussen. ABS sensor was verrassend, daar ik geen problemen heb met de ABS! Heb geen lampjes branden en de ABS werkt ook gewoon?!De dag begon met wat uitlees en codeer werk aan de wagen van Sjonnie hij had een brandend airbag lampje en wilde dat graag uit hebben. Uitlezen gaf aan dat dat kwam doordat het passagiers herkennings matje in de passagiers stoel niet aangesloten was dus resetten ging niet melding kwam gelijk weer terug. Dit kwam omdat Sjonnie een Engels interieur ingebouwd had en dus zijn matje in de bestuurders stoel zit. Ik heb met mijn nieuwe software eenvoudig weg het matje uitgecodeerd en daarna de fout wel kunnen resetten, resultaat lampje is uit. Verder ook nog even de service interval gereset en Sjonnie gewezen op een kapotte ABS wielsensor rechts achter.
Zal die sensor nog eens aan een inspectie wagen en eventueel vervangen.
In ieder geval top dat je me geholpen hebt met het uitlezen, fouten eruit halen en de serviceinterval weer terugzetten.

Heb weer een gezellige middag gehad, mooie omgeving daar en die vestingswerken had ik ook nog nooit van dichtbij gezien. Ga daar nog wel eens een keertje vaker kijken, lijkt me wel interessant. Ook nog het Muiderslot op afstand kunnen bekijken en ook mijn zoontje vermaakte zich prima.
Zal nog wat foto's uploaden die ik met de Iphone gemaakt heb, maar de meeste lijken erg op hierbovenstaande uiteraard!