BMW 550d opkomst
Re: BMW 550d opkomst
Niet persoonlijk aantrekken... een dieselende sportwagen is volgens Johan not done, that's all (denk ik).
Terwijl er een hele hoop geracet wordt op Zandvoord met ...................uh dieseltjes

- 760i
- Bestuur Club
- Ik bezit: een E65
- Contacteer:
Onbekend maakt vaak onbemind, maar inderdaad geen reden voor een dergelijk vooroordeel.
Its not just about how fast you go, but how you go fast that counts
De 24 uur van Lemans ook gereden gewonnen door Audi R15 dieselsplorie schreef:Niet persoonlijk aantrekken... een dieselende sportwagen is volgens Johan not done, that's all (denk ik).
Dit van 2006, 2007 en 2008 op rij en ze gaan verder

http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/ ... ans-koning
Bart

Niets van aantrekken. Die Johan die spoort niet helemaal!biesy04 schreef:Ik ben een agrarier en wat is dat nou weer voor rare opmering?Johan schreef:Weer een tractor
Zeg maar een M5 voor agrariers en mensen die te krenterig zijn om peut te kopen.
Ik heb genoeg diesels gereden, maar vind het geen fijne motoren. Korte versnellingen, tractorgeluid bij het stilstaan, stank bij het tanken, en in het geval van VAG een waardeloze powerband.750i schreef:Onbekend maakt vaak onbemind, maar inderdaad geen reden voor een dergelijk vooroordeel.
Verder hoor ik veel meer over deffecte diesels met dikke reparaties (pomp, turbo, injectoren,...etc) dan de benzine varianten. Dus voor mij is het tot max. 170k rijden of niet. Zal ook wel deels liggen aan de voorsprong die de diesel techniek gehad heeft tov benzine. Tijd zal het zeggen want benzine motoren maken een dikke inhaalslag.
Maar zeg nou zelf een M5 diesel. Dat is net zoiets als een lekker wijf die meer dan 100kg weegt. Dan kan gewoon niet samen gaan

Hij dieselt een beetje
zakmarzegguh

Die Johan die spoort niet helemaal!