Na deze officiele BMW 7 Club Nederland openingsborrel kunnen we met z'n allen concluderen dat er zeker behoefte is om naast het forum een Clubgevoel te beleven. Bij mijn weten is er geen forum-meeting geweest met zoveel deelnemende auto's (28 stks!).
Ik denk dat ik namens het hele bestuur spreek, als ik zeg dat we dankbaar zijn voor de ongekend hoge opkomst en dat dit feit ons de bevestiging geeft dat we voor een goede zaak bezig zijn. Deze dag geeft ons nog meer spirit om op de ingeslagen weg door te gaan.
We hopen dat een ieder blij is met z'n goodie! Maar gezien het feit dat velen 'm gelijk monteerden, zit dat wel snor ;)
0o=[ ][ ]=o0
ex E32 730i (aka de Zwitserse dame)
ex E38 735i
ex E23 728
Ook hier nog een keer: het was een geweldig leuke opening. Reuze bedankt mannen van de organisatie. En bedankt voor het monteren van de kentekenplaathouder. En ik heb nu een werkende telefoon in de auto!
Was supergezellig!
Er is zeker behoefte om een clubgevoel te beleven, zoveel is duidelijk...
Dit is het begin van iet heel moois, we gaan hier een groot succes van maken met z'n allen.
@foexie: er waren alvast 2 Belgen aanwezig hoor (al moeten die ''slechts'' uit Amsterdam komen)