BMW 550d opkomst

Hier komen alle media berichten over BMW
plorie

Re: BMW 550d opkomst

Ongelezen bericht door plorie »

Niet persoonlijk aantrekken... een dieselende sportwagen is volgens Johan not done, that's all (denk ik).

Ad.bohne

Re: BMW 550d opkomst

Ongelezen bericht door Ad.bohne »

Terwijl er een hele hoop geracet wordt op Zandvoord met ...................uh dieseltjes ;;) :))

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23181
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BMW 550d opkomst

Ongelezen bericht door 760i »

Onbekend maakt vaak onbemind, maar inderdaad geen reden voor een dergelijk vooroordeel.
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

bartlap

Re: BMW 550d opkomst

Ongelezen bericht door bartlap »

plorie schreef:Niet persoonlijk aantrekken... een dieselende sportwagen is volgens Johan not done, that's all (denk ik).
De 24 uur van Lemans ook gereden gewonnen door Audi R15 diesels
Dit van 2006, 2007 en 2008 op rij en ze gaan verder :D
http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/ ... ans-koning

Bart :ymhug:

Johan
Professional
Berichten: 6897
Lid geworden op: vr 05 mar 2010, 15:16
Ik bezit: een E32

Re: BMW 550d opkomst

Ongelezen bericht door Johan »

biesy04 schreef:
Johan schreef:Weer een tractor :(

Zeg maar een M5 voor agrariers en mensen die te krenterig zijn om peut te kopen.
Ik ben een agrarier en wat is dat nou weer voor rare opmering?
Niets van aantrekken. Die Johan die spoort niet helemaal!

Johan
Professional
Berichten: 6897
Lid geworden op: vr 05 mar 2010, 15:16
Ik bezit: een E32

Re: BMW 550d opkomst

Ongelezen bericht door Johan »

750i schreef:Onbekend maakt vaak onbemind, maar inderdaad geen reden voor een dergelijk vooroordeel.
Ik heb genoeg diesels gereden, maar vind het geen fijne motoren. Korte versnellingen, tractorgeluid bij het stilstaan, stank bij het tanken, en in het geval van VAG een waardeloze powerband.
Verder hoor ik veel meer over deffecte diesels met dikke reparaties (pomp, turbo, injectoren,...etc) dan de benzine varianten. Dus voor mij is het tot max. 170k rijden of niet. Zal ook wel deels liggen aan de voorsprong die de diesel techniek gehad heeft tov benzine. Tijd zal het zeggen want benzine motoren maken een dikke inhaalslag.

Maar zeg nou zelf een M5 diesel. Dat is net zoiets als een lekker wijf die meer dan 100kg weegt. Dan kan gewoon niet samen gaan :D

Ad.bohne

Re: BMW 550d opkomst

Ongelezen bericht door Ad.bohne »

Hij dieselt een beetje ;;) zakmarzegguh =))
Die Johan die spoort niet helemaal!

Plaats reactie