750i schreef:Hier is het voor BMW begonnen op het gebied van marktleiderschap. Sindsdien zijn er alleen antwoorden op de nieuwe 7ens geweest
Volgens velen in de autowereld werd de E32 pas een echte concurrent van Mercedes volgens mij, dus niet al met de E23graad schreef:750i schreef:Hier is het voor BMW begonnen op het gebied van marktleiderschap. Sindsdien zijn er alleen antwoorden op de nieuwe 7ens geweest
![]()
dat begon al met de e23 hoor......................
want toen de w116 er nog was,van mb.............kwam bmw in "77 met een ruime betrouwbare
topklasse auto..............en dat werd nog is verbeterd met t 2e type(whalenose)
abs standaard,checkcontrol,enz....................een bomvolle auto.........
en bij de w126 was bijna alles een optie.............
dus.......................bmw was al leider met de e23![]()
Wat jij een dweilbak vindt, wordt in de markt gezet als comfort ;)MADRacing schreef:Ik heb nog geen ster mogen rijden met een knap onderstel, vast een gebrek van mij, maar ik durf keihard te zeggen dat een ster een dweilenbak is, net als Audi......niet dat daar iets mis mee is hoor, ik bedoel ieder zijn ding, maar technisch wat betrefd het onderstel lopen de mercedes jongens al een tijdje (zeg 20 jaar) achter de feiten aan.