MIJN E34 535i GESTOLEN!!! AUTO TERUG !!!

Hier komen alle media berichten over BMW
plorie

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT !

Ongelezen bericht door plorie »

Dat is goed nieuws! Of die auto uberhaupt nog (in NL) op de weg is, is natuurlijk maar de vraag. En zo ja, in wat voor staat.

orgelleeuw

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT !

Ongelezen bericht door orgelleeuw »

Toch goed dat ze tenminste ìemand gepakt hebben, al is het ´slechts´ een verdachte.
Ik hoop echt voor je dat je de wagen in goede staat nog terug ziet. :pray:

Kleintje

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT !

Ongelezen bericht door Kleintje »

Gewoon in Dexter Style afmaken....

Gebruikersavatar
Sjonnie
Club Member Sponsor
Club Member Sponsor
Berichten: 5819
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 18:01
Ik bezit: een E38
Locatie: E61 525d Touring

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT !

Ongelezen bericht door Sjonnie »

Zou me niks verbazen als die auto al blijkt te zijn verbeurd bij Domeinen ofzo... met andere woorden, dat je hem nooit meer terug ziet omdat ie legaal door justitie is doorverkocht.

x '95 E36 328i Cabrio
x '98 E38 728iA
x '97 E36 318i Touring
x '81 E23 735iA
x '00 E39 530dA Touring
x '98 E38 728iA
x '02 E46 330d Touring
x '04 E61 525iA Touring
x '04 E46 318i Touring
x '00 E38 735iA
v '08 E61 525dA Touring

Ad.bohne

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT !

Ongelezen bericht door Ad.bohne »

Tsja, recht is helaas vaak krom en ook niet altijd rechtvaardig X(

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23182
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT !

Ongelezen bericht door 760i »

Ik ga vooralsnog uit van het positieve en ben heel bemoeid wat eruit komt.
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

BMWim

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door BMWim »

Vandaag is mijn vrouw gebeld door 'slachtofferhulp' . Deze keer met meer info !!

- De verdachte is gepakt tijdens een controle en is 'onder zijn billen vandaan gehaald'
- auto staat op het politieterrein.
- schade is onbekend, maar indien sprake van, kan ik deze claimen !! (deur en contactslot zullen wel kapot zijn)
- Verdachte heeft nog geen afstand gedaan van de auto, maar is een formaliteit. Moet alleen papieren laten zien en wordt dan aan mij toegewezen.

BEN WEER HELEMAAL BLIJ !! ( voorlopig dan :D )

PS: We klagen wel eens (terecht) over de politie, maar nu is ze mijn vriend ;)

Ad.bohne

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door Ad.bohne »

Da,s mooi, nu nog maar hopen dat de eventuele schade óók meevalt ;;)

plorie

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door plorie »

Dat is mooi! Auto terecht en schade nog mogelijk claimen... da's goed nieuws.

RogierV12

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door RogierV12 »

Goed nieuws man, hopen dat ie je auto niet teveel vernaggelt heeft.

Johan
Professional
Berichten: 6897
Lid geworden op: vr 05 mar 2010, 15:16
Ik bezit: een E32

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door Johan »

Dat is goed nieuws.

Nu maar hopen dat de wagen een beetje fatsoenlijk behandeld is en er niet teveel in gerookt is...

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23182
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door 760i »

Ik hoop dat je een knappe auto terug krijgt! Wel appart en oerstom dat die badgast er dus nog gewoon in reed...
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

BMW_max

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door BMW_max »

Nou dit is zeker goed nieuws, is echt heel erg veel gelukkig. hoop dat de schade meevalt.

BMWim

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door BMWim »

iig jullie bedankt voor de meelevende reacties :ymapplause:

BMWim

Re: MIJN E34 535i GESTOLEN!!! VERDACHTE GEPAKT ! UPDATE !!

Ongelezen bericht door BMWim »

Vandaag rechtszaak in Amsterdam gehad tegen verdachte ( nu veroordeelde). Probeer de 2 uur zitting in een notedop samen te vatten..

Eerst het goede nieuws; ik krijg mijn 535i terug! Maarre.......Ik moet eerst nog eventuele schade bekijken en zal dan een claim kunnen indienen. Veroordeelde kan nog binnen 2 weken in hoger beroep gaan, wat ie wss gaat doen met als gevolg dat de auto nog min. 2 weken bij de domeinen blijft. (kan hem dus wel bekijken).

Nu het verhaal........

Verdachte, uit de omgeving van plaats van delict (Nederhorst ten Berg) is aangeklaagd voor 4 zaken :

- diefstal/heling van BMW
- heling van kentekenplaten ( reed met gestolen duitse kentekenplaten !)
- diefstal van benzine uit pleziervaartuigen
- Zware mishandeling van een vrouw ( nadat ie betrapt was door haar bij 1 van zijn rooftochten)

De verdachte is een loser/ zwerver. Een verlopen kop en imo psychisch gestoord. Een strafblad van hier tot tokyo.
Zijn hele ( lange !) verhaal rammelde aan alle kanten. Het was in tegenspraak met zijn eerdere verklaringen, politierapporten en getuigenverklaringen.
Hij beweerde o.a. dat de auto van een (fictieve) vriend was en hij de bmw niet gejat had. Meerdere getuigen hebben hem op meerdere data met de auto gezien (voordat ie aangehouden is). Zo waren er nog veel zaken die niet klopten.

Helaas kon diefstal niet bewezen worden, maar wel heling van auto en de andere zaken ook. Hij kreeg conform de eis van de officier van justitie 5 maanden voor de eerste 3 zaken en 7 maanden voor de laatste zaak + smartegeld aan deze vrouw. Na 2 maanden voorarrest, blijven er nog 10 maanden te gaan.

Buiten kijf staat, dat de auto weer naar mij teruggaat. Echter hij wil in hoger beroep, vertelde de advocaat mij NA de zitting. Alhoewel ze het hem afraadt, zou het voor mij gunstig kunnen uitpakken....! De zaak komt dan voor bij het hof, die bijna zeker hetzelfde oordeel velt en dan wordt een financieele claim gegarandeerd door de overheid !! ( nieuwe wet !). Gaat hij NIET in hoger beroep, dan moet ik een civiel rechtelijke procedure aanspannen tegen hem, wat tot niets zal leiden. Van een kale kip kan je nl niet plukken. Dussssss....hopen dat ie in hoger beroep gaat. Vandaar dat ik de auto nog niet kan meenemen.

Ik ben benieuwd hoe de auto eruit ziet. Wss heeft ie er ook in geleefd :o ! Volgens politierapport geen sprake van braakschade. Hij had 2 aparte sleuteltjes bij zich, 1 om deur te openen en ander om te starten ( Ik heb er maar 1 )
Ik heb me beklaagd bij de rechter dat ik zo lang in het ongewisse ben gehouden....Ze weten niet eens bij welke domeinen de BMW staat !! Ik kreeg na afloop een briefje van de officier met het tel. nr van het parket. Die moest ik maar bellen voor een zicht afspraak :dizzy: Hoe gek kan het zijn..

Ondanks deze trieste gebeurtenis toch een leerzame ervaring. Wat me nog het meest verbaasd is het vele geld wat het de gemeenschap kost om zo'n gek te veroordelen en van de straat te houden.....

Plaats reactie