Gesloten
BMWnewsfeed
News Feed Gebruiker
Contacteer:

Full Details and Photos: LUMMA BMW CLR 750

Ongelezen bericht door BMWnewsfeed »

Full Details and Photos: LUMMA BMW CLR 750

Afbeelding

LUMMA Design gives the BMW 7 Series a wider look. The unique aerodynamics package lends the luxury limousine a more self-assured appearance, without neglecting the Munich model’s elegant design or making it come across as flashy. Selected applications made from genuine carbon and 22 inch light alloy wheels ensure that the BMW with its noble finish exhibits independence while staying true to its sportiness. Aluminium in the interior lends an individual touch.

Afbeelding

The fact that LUMMA Design has a sense of BMW’s design language already becomes apparent in the front spoiler bumper. The curvature of the bonnet and the kidney front grille find their match in the new LUMMA front, which integrates grid inserts, fog lights and LED daytime running lights. The new shapely look is completed by the cup spoiler sword.
The ten-piece wheels arch extensions are key to the new sporty appearance: the luxury limousine becomes significantly wider, ensuring a dominant appearance. The door attachments and rear apron corners make for harmonious integration of the extension set and the full aerodynamics package.

Afbeelding

http://www.bmwblog.com/2010/09/11/full- ... lr-750-13/

foexie

Re: Full Details and Photos: LUMMA BMW CLR 750

Ongelezen bericht door foexie »

Jammer dat ze op dit soort websites ( ook Hartge , Schnitser, e.a. ) enkel auto's plaatsen in wit of zwart .

Op de Alpina website bvb staan ze in Alpina blauw of groen en dat geeft toch onmiddelijk een heel ander beeld van een kit met velgen .

Foexie

760i
Club Member
Club Member
Ik bezit: een E65
Contacteer:

Ongelezen bericht door 760i »

Ik begrijp nu waarom BMW zelf geen ronde mistlampen heeft geplaatst :ymsick: :ymsick: :ymsick:
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

plorie

Ongelezen bericht door plorie »

foexie schreef:Jammer dat ze op dit soort websites ( ook Hartge , Schnitser, e.a. ) enkel auto's plaatsen in wit of zwart .

Op de Alpina website bvb staan ze in Alpina blauw of groen en dat geeft toch onmiddelijk een heel ander beeld van een kit met velgen .

Foexie
Op die manier wordt je niet afgeleid door de kleur, dat is nl. niet wat ze leveren. Best te begrijpen vind ik!

biesy04

Ongelezen bericht door biesy04 »

750i schreef:Ik begrijp nu waarom BMW zelf geen ronde mistlampen heeft geplaatst :ymsick: :ymsick: :ymsick:
Op de [e39] 5 serie zitten er wel ronde mistlampen, terwijl ik dat juist wel mooi vind staan.

760i
Club Member
Club Member
Contacteer:

Op de PFL 1 serie ook, maar ik vind het een erg hoog Citroen C3 gehalte hebben...
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

biesy04

Ongelezen bericht door biesy04 »

Afbeelding

Is natuurlijk wel subjectief, maar vindt het wel netjes uitzien op een [e39] 5serie.

On-topic:
Ik ben het wel met je eens dat ronde mistlampen op deze bolide niet passen.

760i
Club Member
Club Member
Contacteer:

Op de E39 M5 vind ik het wel mooi bij het geheel passen i.v.m. de ronde knipperlichten (facelift dus).

Gesloten