
Wiesmann stapt voor de MF4 en MF5 over op de Twinturbo-motoren van BMW. Vanaf het nieuwe jaar moeten de achtcilinder motoren in de sportwagens te vinden zijn. Zowel de Roadster als de gesloten GT kunnen per direct metd e nieuwe aandrijflijn worden besteld.
De MF4 beschikt over een 4,4 liter V8 met dubbele turbo en directe benzine-inspuiting. Het vermogen ligt op 407 pk, waarmee het blok geen pk krachtiger is dan het origineel in de BMW-producten. Met de achtpitter in het vooronder spurt de bolide in 4,8 tellen van stilstand naar 100 km/h en ligt een topsnelheid van bijna 290 km/h in het verschiet.
De MF5 krijgt eveneens een geblazen 4,4 liter V8 met directe injectie onder de lange neus. Echter, in dit geval gaat het om het nieuwste blok van BMW's M-divisie. De krachtbron perst 555 pk uit de cilinders, waarmee een sprint van 0-100 km/h in vier tellen kan worden gehaald. De topsnelheid ligt boven de 300 km/h.

