Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Dit is de mooiste foto.
Dankzij dat rooie gevaarte van Frans.
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Schiet mij maar lek, ik snap het niet.
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Het gat voor de krik is gelukkig nog heel alleen mn krik is krom
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Dankje er komen er vanavond ofzo nog een paar ;)Hendrikseven schreef:Die HDR foto is echt helemaal super !!! De rest ook hoor begrijp me niet verkeerd, maar wat een kwaliteit zeg !!!!
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Dit is balen!RogierV12 schreef:Het gat voor de krik is gelukkig nog heel alleen mn krik is krom
Bij mij was de krik ook helemaal krom, maar toen ik het gat controleerde met de krik zat er toch wel heel veel spelling op.
Ik durfde hem daar niet meer mee op te krikken.
Dit moet je wel even goed controleren, want bij een volgende bandwissel zou ik wel willen dat deze stabiel staat!
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Zo zo dat zijn echt mooie fotos vooral de laatste kan zo in een blad staan
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Ik hoop dat ik daar nu wel een beetje klaar mee ben, dat gezeik met banden.
Deze maand een klein fortuin uit moeten geven want de banden op mn truck willen ook niet meewerken.
Stuurasband truck lek 465,-
rondom bmw 1500,-
lekke band bmw 350,-
en ik heb ook nog 4 nieuwe trekasbanden voor de truck nodig 2000,-
en nog een stuurasband 465,-
bijna 5000,-!!!!!! Ik wordt gek hiero
Deze maand een klein fortuin uit moeten geven want de banden op mn truck willen ook niet meewerken.
Stuurasband truck lek 465,-
rondom bmw 1500,-
lekke band bmw 350,-
en ik heb ook nog 4 nieuwe trekasbanden voor de truck nodig 2000,-
en nog een stuurasband 465,-
bijna 5000,-!!!!!! Ik wordt gek hiero
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Die groeven van het krikgat kun je nou bepaald niet gebruiken voor de stabiliteit, of bedoel je dat niet?KeesE38 schreef:Bij mij was de krik ook helemaal krom, maar toen ik het gat controleerde met de krik zat er toch wel heel veel speling op.
Ik durfde hem daar niet meer mee op te krikken.
Dit moet je wel even goed controleren, want bij een volgende bandwissel zou ik wel willen dat deze stabiel staat!
Volgens mij zat er bij m'n E34 ook een stalen bokje bij tegen het wegrollen.
- Hendrikseven
- Club Member
- Berichten: 8915
- Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:28
- Ik bezit: een E66
- Locatie: Sneek
- Contacteer:
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Mannen als je de Krik gebruikt wel de auto op de handrem zetten!!! Ik heb de OEM krik vaker gebruikt maar ik zet de auto altijd op de handrem (voetrem dus bij de E38) voor ik hem omhoog krik als ie ook maar een klein stukkie beweegt knalt ie van de krik af.
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Hmm,
heb óók nog een paar houten driehoeksblokken erbij
Kosten niks en wagen kan van ze leven niet vervelend gaan doen !!!!!!!!
heb óók nog een paar houten driehoeksblokken erbij
Kosten niks en wagen kan van ze leven niet vervelend gaan doen !!!!!!!!
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Juist hendrik! Dat was ik door de consternatie vergeten.
Eigen domme fout dus
Eigen domme fout dus
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Geldt voor alle auto's met bijbehorende fabriekskrikjes.
- Hendrikseven
- Club Member
- Berichten: 8915
- Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:28
- Ik bezit: een E66
- Locatie: Sneek
- Contacteer:
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Ook bij mijn 4 tons garage krik zet ik hem op de handrem hoor!! Better be safe than sorry!!
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace
Re: Foto's fly by meet op en rond de afsluitdijk
Dat bedoel ik eigenlijk wel.plorie schreef: Die groeven van het krikgat kun je nou bepaald niet gebruiken voor de stabiliteit, of bedoel je dat niet?
Volgens mij zat er bij m'n E34 ook een stalen bokje bij tegen het wegrollen.
Als je hem via dat gat opkrikt met de handrem erop, dan staat hij toch wel redelijk stabiel.
(alleen om even snel een wiel te wisselen dan hè, niet bij grote klussen)
Ik heb trouwens nooit een stalen blokje gehad!
Nu wel, heb ik van Wim Emmelkamp erbij gekregen toen ik van hem de krik overnam van de FL.