Nou, echt serieus verslag doen ben ik niet zo goed in. Ik ben geen journalist. Maar gelukkig staat hierboven aan al het nodige

.
De eerste indrukken van de 760i zijn de enorme power op de snelweg in de sport(+)stand. En verder de 4-wielbesturing is super fijn op rotondpunten en dergelijke ...
Veel functies moet ik ook nog ontdekken. Wel is mijn telefoon al gekoppeld. In het weekend maar eens de CD-wisselaar opzoeken en vullen

.
De allrisk verzekering is goed gekomen. Ik kreeg wel even een belletje van Centraal Beheer met wat vragen. Maar dat is ook hun beleid om te doen vanwege de hoge nieuwwaarde van de BMW.
De komende tijd zal het rijden wat duurder zijn dan ik gewend ben. Ik denk al snel aan 4 a 500€ per maand. Maar dat geeft verder niet. Ik moet mezelf ook eens dwingen om de teugels te laten vieren

.
De AGM accu is een jaar of 3 oud en de auto start er prima op. Maar hij geeft wel al de melding dat hij zwak is en dat niet noodzakelijke functies worden uitgeschakeld. Dat is niet erg prettig.
De huidige accu is 91 aH als ik me niet vergis. En ik zit nu aan deze te denken:
dynac-accu-agm-semi-tractie-12-volt-105-ah.jpg
https://www.accuserviceholland.nl/dynac ... 05-ah.html
Is dit een geschikte AGM accu?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Rudi, het racevarken 😀.
[F01] BMW 760i.
[E32] BMW 750iL 1988 (renovatie project)
[K] BMW 1200RS Tourmotor.
[F] BMW 650 Funduro (verkocht).