Gelukkig werd ik wel binnengelaten door een erg vriendelijke meneer die de schuurdeur voor mij open deed.
Misschien deed hij dat ook wel omdat ik de auto buiten liet staan...
En dan loop je wat rond en dan zie je dingen die ik niet ken. Wat moet je met zo'n tas met die ronde dingetjes?
Boterkaas en eieren op een motorkap doen?
Nee, daar heb je meer vakjes voor nodig. Michiel en Gerwin lieten zien je je een auto kan poetsen.
Leuk, dat ze naar de motorkap staan te kijken, maar daar leer je helemaal niets van (weet ik uit ervaring).
"Kijk, zo doe je dat."
Tijd voor mij om te kijken wat er nog meer staat in de hal.
Aan deze kant wordt niet gepoetst. En aan de auto van Johan te zien ben ik niet de enige die geen fanatieke poetser is. De E32 daarnaast ziet er al schoner uit.
Gerwin was in zijn E23 735i. Schitterende kleur voor zo'n auto.
Hmm, volgens mij is Rein wel een poetser.
Daarnaast was Joost bezig. Die wil graag wat helderdere koplampen. Ik kan daar het geduld niet voor opbrengen, of ik laat het een ander doen of koop gewoon nieuwe.
Het schijnt dat dit een memorabel moment is. Ik ken Paul verder niet maar mij werd verteld dat dit een redelijk uniek moment is. Waarvan akte.
"He euh Johnnie, als ik hiernaast sta geparkeerd, moet ik dan ook van dat water op mijn auto sproeien en zo?"
"Ja Jeroen, dat is wel de bedoeling. Dan wordt jouw auto net zo schoon als die van mij. Alleen blijft die van mij wel mooier..."
En zo ging Jeroen ook maar aan de slag, wetende dat zijn auto nooit zo mooi zou worden als die van Johnnie.
En toen de heren Johnnie en Jeroen de wasboxen hadden verlaten was er een nieuwe klant voor het wassen.
Kijk, de deur open meneer (Frank voor intimie) is zijn Zwitserse dame aan het poetsen.
En hij heeft eer van zijn werk!
Daarnaast Rein, die de auto van iemand anders onder handen neemt.
Je ziet het niet, maar eigenlijk is dit gewoon een E65. Maar dan anders...
Aha, daar was Johnnie gebleven. Hij wou graag blauwe striping op zijn zwarte auto. Mooi hoor!
Nog een E23. Graad is met een deel van de familie helemaal vanuit Brabant naar Kampen gereden.
Gelukkig ging er toch nog een motorkapje open. Zo zien 544 paardjes er uit als BMW ze in een motorblok stopt. Paul zei het al, maar het is een verschrikkelijk snelle auto. Moeilijk om je voor te stellen auto van 2200 kilo binnen 5 seconden de 100 kilometer per uur aantikt.
En weer terug op aarde! Last en least, de Vauxhall TwinTop Tigra van Max.
Dan nog even een disclaimer:
Tijdens het maken van de foto's en de bijbehorende reportage zijn geen forumleden gewond geraakt. Deze reportage is opgesteld door een onprofessioneel iemand en die neemt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor de gebruikte taal en eventuele gevolgen van het plaatsen van de foto's en tekst. Ook zijn de begeleidende teksten niet op waarheid gebaseerd.
(Misschien moet ik mijn auto ook maar eens gaan poetsen...)