duidelijk het laatst genoemde type lezers. Dom geblaat van Clarkson en zijn vrienden vinden ze schitterend!Frank87 schreef:Ik vind het een *Censuur* stuk.
Het is onmogelijk om dit niveau luxe, rijeigenschappen en comfort voor een dubbeltje per kilometer te rijden. Je kiest niet voor een E32 omdat je goedkoop wilt rijden maar omdat je juist die auto wil. Je beseft je dan ook wat alle mogelijke mankementen zijn.
De E32 is al lang niet meer een auto die je in de jong-gebruikte occasionselectie koopt met een dealerkeurmerk. Het is nu een auto voor de fijnproever die hem in topstaat houdt (met bijbehorende kosten) of iemand die boven zijn stand leeft en de auto in 2 jaar naar slooptoestand rijdt. Dit geldt ook voor een hoop andere jonge klassiekers. Je gaat mij niet vertellen dat een S-klasse van 1991-1997 goedkoop te rijden is.
Ze kijken absoluut naar de kosten maar niet naar het segment van de auto. Ondanks dat het een oude auto is, behoorde de auto destijds tot de topklasse en de auto mag dus ook topklasse kosten maken.
Ik vraag me af wat het type is dat Top Gear Magazine leest. Is het overgrote deel van de lezers ook sleutelaar met goed gereedschap en gedegen kennis van auto's? Of zijn het die Renault Espace rijders die onder de plak zitten bij hun vrouw met een gebroken geest en laag testosterongehalte... Dan snap ik wel dat een uitdaging zoals een E32 je te hoog gegrepen is.