[E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
[E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Deze maand staat er in Top Gear magazine een stukje over "10 Auto's die je wilt maar eigenlijk niet moet willen". En wat zag ik? Een eervolle 2e plaats voor de E32 750i! En dat als "volslagen waardeloos stuk techniek"
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Is toch prima, zo'n stukje? Zo doen steeds meer mensen 'm weg, of kopen 'm niet en dus blijven we voorlopig verzekerd van onderdelen voor onze prachtige bolides.
Edit: na het lezen van een paar andere reacties: het moge duidelijk zijn dat ik het ook absoluut niet eens ben met het stukje in TG magazine. Mijn eerste reactie was ietwat ironisch bedoeld. Zo van: 'elluk nadeel hep z'n voordeel'.
Dat jullie dat maar even weten!
Edit: na het lezen van een paar andere reacties: het moge duidelijk zijn dat ik het ook absoluut niet eens ben met het stukje in TG magazine. Mijn eerste reactie was ietwat ironisch bedoeld. Zo van: 'elluk nadeel hep z'n voordeel'.
Dat jullie dat maar even weten!
Laatst gewijzigd door orgelleeuw op do 29 aug 2013, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Tja wat moet ik daar nou van zeggen.....
Ben het er niet helemaal mee eens, maar wellicht dat dat komt omdat ik het door mijn e32 bril bekijk.
Feit blijft dat je als liefhebber en kenner geen fortuin kwijt hoeft te zijn om een e32 te rijden.
Maarje, het is natuurlijk ook maar top gear magazine he,...
Ben het er niet helemaal mee eens, maar wellicht dat dat komt omdat ik het door mijn e32 bril bekijk.
Feit blijft dat je als liefhebber en kenner geen fortuin kwijt hoeft te zijn om een e32 te rijden.
Maarje, het is natuurlijk ook maar top gear magazine he,...
- 760i
- Club Member
- Berichten: 23188
- Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
- Ik bezit: een E65
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Ik heb het niet zo op met TG magazine... Dit maakt het niet beter.
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.
-
- Spammer
- Berichten: 1703
- Lid geworden op: za 06 mar 2010, 19:37
- Ik bezit: een E38
- Locatie: Sneek
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Hmm, TG heeft altijd een vervolgzin die de zaak 180 graden doet draaien
Waardeloze techniek, want het is zo perfect, voor de sleutelaar is er niets te doen.
Waardeloze techniek, want het is zo perfect, voor de sleutelaar is er niets te doen.
Des te meer ik weet, des te meer moet ik nog leren.
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Dat bodemloze put komt mij helaas toch wel een beetje bekend voor bij de e32 750i Maar goed ik ben dan ook een dikke zeurpiet die uiteindelijk alles perfect wil hebben.
-
- Actieve gebruiker
- Berichten: 379
- Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:33
- Ik bezit: een E32
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Als je kijkt naar de prijs en wat je er voor terug krijgt aan qualiteit, is het gewoon een zeer goede koop.
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Ik vind het een leuk stuk en er zit wel een grote kern van waarheid in.
Als je bak kapot loopt ben je zo 1.5 keer je aanschafwaarde kwijt natuurlijk, de auto wordt waardeloos genoemd omdat deze in aanschaf nu slechts nog een lachertje kost van wat de auto ooit heeft gekost, tegelijk kan de auto nog wel wonderschoon zijn zoals er bij staat.
Citaten van topgear moet je wat doorheen prikken ;)
Als je bak kapot loopt ben je zo 1.5 keer je aanschafwaarde kwijt natuurlijk, de auto wordt waardeloos genoemd omdat deze in aanschaf nu slechts nog een lachertje kost van wat de auto ooit heeft gekost, tegelijk kan de auto nog wel wonderschoon zijn zoals er bij staat.
Citaten van topgear moet je wat doorheen prikken ;)
-
- Actieve gebruiker
- Berichten: 379
- Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:33
- Ik bezit: een E32
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Wat is dan volgens Top Gear het probleem ?
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Er is helemaal geen probleem. Het zijn gewoon 10 auto's die je echt wel wil. Maar of dat verstandig is....
-
- Intensieve gebruiker
- Berichten: 786
- Lid geworden op: do 04 mar 2010, 20:43
- Ik bezit: géén 7 serie, ik ben zoekende
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Ik vind het een *Censuur* stuk.
Het is onmogelijk om dit niveau luxe, rijeigenschappen en comfort voor een dubbeltje per kilometer te rijden. Je kiest niet voor een E32 omdat je goedkoop wilt rijden maar omdat je juist die auto wil. Je beseft je dan ook wat alle mogelijke mankementen zijn.
De E32 is al lang niet meer een auto die je in de jong-gebruikte occasionselectie koopt met een dealerkeurmerk. Het is nu een auto voor de fijnproever die hem in topstaat houdt (met bijbehorende kosten) of iemand die boven zijn stand leeft en de auto in 2 jaar naar slooptoestand rijdt. Dit geldt ook voor een hoop andere jonge klassiekers. Je gaat mij niet vertellen dat een S-klasse van 1991-1997 goedkoop te rijden is.
Ze kijken absoluut naar de kosten maar niet naar het segment van de auto. Ondanks dat het een oude auto is, behoorde de auto destijds tot de topklasse en de auto mag dus ook topklasse kosten maken.
Ik vraag me af wat het type is dat Top Gear Magazine leest. Is het overgrote deel van de lezers ook sleutelaar met goed gereedschap en gedegen kennis van auto's? Of zijn het die Renault Espace rijders die onder de plak zitten bij hun vrouw met een gebroken geest en laag testosterongehalte... Dan snap ik wel dat een uitdaging zoals een E32 je te hoog gegrepen is.
Het is onmogelijk om dit niveau luxe, rijeigenschappen en comfort voor een dubbeltje per kilometer te rijden. Je kiest niet voor een E32 omdat je goedkoop wilt rijden maar omdat je juist die auto wil. Je beseft je dan ook wat alle mogelijke mankementen zijn.
De E32 is al lang niet meer een auto die je in de jong-gebruikte occasionselectie koopt met een dealerkeurmerk. Het is nu een auto voor de fijnproever die hem in topstaat houdt (met bijbehorende kosten) of iemand die boven zijn stand leeft en de auto in 2 jaar naar slooptoestand rijdt. Dit geldt ook voor een hoop andere jonge klassiekers. Je gaat mij niet vertellen dat een S-klasse van 1991-1997 goedkoop te rijden is.
Ze kijken absoluut naar de kosten maar niet naar het segment van de auto. Ondanks dat het een oude auto is, behoorde de auto destijds tot de topklasse en de auto mag dus ook topklasse kosten maken.
Ik vraag me af wat het type is dat Top Gear Magazine leest. Is het overgrote deel van de lezers ook sleutelaar met goed gereedschap en gedegen kennis van auto's? Of zijn het die Renault Espace rijders die onder de plak zitten bij hun vrouw met een gebroken geest en laag testosterongehalte... Dan snap ik wel dat een uitdaging zoals een E32 je te hoog gegrepen is.
-
- Actieve gebruiker
- Berichten: 415
- Lid geworden op: ma 09 jan 2012, 00:05
- Ik bezit: een E32
- Locatie: Bennekom
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Ben nu toch wel benieuwd wat er nog meer in die tot 10 staat?
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Uit mijn hoofd waren dat:
1) Lancia Delta HF Integrale
2) BMW 750i e32
3) Porsche 928
4) Jaguar XJS
5) Elke 2e hands Ferrari
Hierna weet ik de plaasten niet meer
Peugeot 205 GTI
Maserati Bi-Turbo
Fiat Multipla
Kortom heel veel auto's die ik leuk vind!
Tussen de lijntjes lees ik eigenlijk dat het auto's zijn met veel waar voor je geld maar als er iets misgaat je diepe zakken of twee rechter handen moet hebben.
1) Lancia Delta HF Integrale
2) BMW 750i e32
3) Porsche 928
4) Jaguar XJS
5) Elke 2e hands Ferrari
Hierna weet ik de plaasten niet meer
Peugeot 205 GTI
Maserati Bi-Turbo
Fiat Multipla
Kortom heel veel auto's die ik leuk vind!
Tussen de lijntjes lees ik eigenlijk dat het auto's zijn met veel waar voor je geld maar als er iets misgaat je diepe zakken of twee rechter handen moet hebben.
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
duidelijk het laatst genoemde type lezers. Dom geblaat van Clarkson en zijn vrienden vinden ze schitterend!Frank87 schreef:Ik vind het een *Censuur* stuk.
Het is onmogelijk om dit niveau luxe, rijeigenschappen en comfort voor een dubbeltje per kilometer te rijden. Je kiest niet voor een E32 omdat je goedkoop wilt rijden maar omdat je juist die auto wil. Je beseft je dan ook wat alle mogelijke mankementen zijn.
De E32 is al lang niet meer een auto die je in de jong-gebruikte occasionselectie koopt met een dealerkeurmerk. Het is nu een auto voor de fijnproever die hem in topstaat houdt (met bijbehorende kosten) of iemand die boven zijn stand leeft en de auto in 2 jaar naar slooptoestand rijdt. Dit geldt ook voor een hoop andere jonge klassiekers. Je gaat mij niet vertellen dat een S-klasse van 1991-1997 goedkoop te rijden is.
Ze kijken absoluut naar de kosten maar niet naar het segment van de auto. Ondanks dat het een oude auto is, behoorde de auto destijds tot de topklasse en de auto mag dus ook topklasse kosten maken.
Ik vraag me af wat het type is dat Top Gear Magazine leest. Is het overgrote deel van de lezers ook sleutelaar met goed gereedschap en gedegen kennis van auto's? Of zijn het die Renault Espace rijders die onder de plak zitten bij hun vrouw met een gebroken geest en laag testosterongehalte... Dan snap ik wel dat een uitdaging zoals een E32 je te hoog gegrepen is.
-
- Actieve gebruiker
- Berichten: 415
- Lid geworden op: ma 09 jan 2012, 00:05
- Ik bezit: een E32
- Locatie: Bennekom
Re: [E32] 750i vermelding in Top Gear Magazine 09-2013
Op die Jaguar na (maar vind de XJ wel mooi) wil ik die hele top 5....sterker nog ik heb er al een aardig deel van (gehad).