Ik had met enkele anderen afgesproken op een carpoolplaats bij Zwolle. Ik was niet de eerste die er was, Rein stond er al met zijn 750i. Tijd voor de eerste plaatjes.
En niet heel veel later was Jeroen er met zijn 760Li en Hendrik, Yvon en Liza met hun 740Li.
En daar was Frans ook al met zijn 750i.
Feestje compleet en op naar Almelo. Wim haakte vlak voor Almelo nog even aan. Bij Little Exhaust stonden wat auto's voor de deur.
Maar even binnen kijken...
In de werkplaats stond een wrapper.
Maar ook een M5 die ze onder handen nemen.
Op een werkbank lag een stukje huisvlijt wat ze bij Little Exhaust zoal maken.
En inderdaad, daarachter staat een Ferrari.
Voor het pand stond een paarse M3.
En een witte 318i voorzien van BMW Performance goodies.
Achter de grille zitten twee "luchthappers". Geen flauw idee waarvoor maar dit zal het vermogen wel ten goede komen denk ik.
Deze 318i is voorzien van een paar flinke remmen.
Deze M6 heeft waarschijnlijk al een aangepaste uitlaat, het geluid was alles behalve origineel.
Dan een overzicht van de auto's tegenoverhet bedrijfspand.
En het grote terrein schuin tegenover het bedrijfspand.
De mijne staat achter de eerste rij.
Deze Z4M had ook een andere uitlaat, maar dan van HKS.
Een schitterende auto, zowel van binnen als van buiten. Zelf vind ik het stuur ook erg mooi.
Naarmate de dag vorderde werd het wat drukker.
Er stonden ineens veel mensen bij één auto. Dan vraag je je toch af waarom...
Aha, Rein showt zijn V12.
En even later was daar Richard met zijn nieuwste aanwinst, een 760i.
Een erg mooie auto.
Leuke optie, electrische rollo's in de achterportieren.
Deze M3 was niet helemaal origineel.
De eigenaar had zijn M3 voorzien van een ESS Supercharger systeem. Origineel is het al geen stakker maar met zo'n systeem al helemaal niet meer.
Tussen de bezoekers zat ook iemand met BMW Performance goodies. Eén van de aanwezige bezoekers met een 335i had BMW Performance remmen.
En daar was Richard nummer 2. Het blijft een mooie 540i!
Aan het einde van mijn bezoek komt er nog iemand aanrijden met een 535d met Alpina velgen.
En last but not least nog een M3.