BMWim schreef:
(....)Alhoewel ze het hem afraadt, zou het voor mij gunstig kunnen uitpakken....! De zaak komt dan voor bij het hof, die bijna zeker hetzelfde oordeel velt en dan wordt een financieele claim gegarandeerd door de overheid !! ( nieuwe wet !). Gaat hij NIET in hoger beroep, dan moet ik een civiel rechtelijke procedure aanspannen tegen hem, wat tot niets zal leiden. Van een kale kip kan je nl niet plukken. Dussssss....hopen dat ie in hoger beroep gaat. Vandaar dat ik de auto nog niet kan meenemen.(...)
Reken je niet rijk bij het eventuele hoger beroep. Je hebt je kennelijk niet als benadeelde partij gesteld (Wet Terwee) en ik vraag mij af of dat nu nog mogelijk is. Bovendien wat is je schade als je je auto terughebt?
0o=[ ][ ]=o0
ex E32 730i (aka de Zwitserse dame)
ex E38 735i
ex E23 728
Ehh Frank ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb als benadeelde een schade claim @ EUR 5000.- ingediend. Deze vordering werd voorlopig verworpen omdat ik de auto terug krijg. Ik zal wel een nieuwe schade claim (nadat ik een taxatie heb uitgevoerd) moeten indienen.
Let op, als je claim in eerste aanleg is afgewezen moet je je opnieuw als benadeelde partij stellen!! Met andere woorden jouw vordering wordt dus niet automatisch in hoger beroep meegenomen als hij in eerste aanleg is afgewezen.
0o=[ ][ ]=o0
ex E32 730i (aka de Zwitserse dame)
ex E38 735i
ex E23 728