Neem aan dat de parkeervakken in Nederland ook wat groter worden?
Vind hem wel mooi, denk zelfs dat ie groter oogt dan de S al moet ik even wennen aan de koplampen/grill opstelling.
Ben benieuwd of er idd een 770iL gaat komen.
Being happy doesn't mean that everything is perfect.
It means that you've decided to drive BMW.
Snits schreef:Neem aan dat de parkeervakken in Nederland ook wat groter worden?
Vind hem wel mooi, denk zelfs dat ie groter oogt dan de S al moet ik even wennen aan de koplampen/grill opstelling.
Ben benieuwd of er idd een 770iL gaat komen.
Dat denk ik niet, de V12 is redelijk recent en door de turbo techniek is daar zeer eenvoudig meer vermogen uit te halen. Want dat is wel traditie dat de V12 in ieder nieuw model meer vermogen krijgt. (immers begonnen met 300 pk in de e32 naar 326pk in de E38 naar 445pk in de E65 en 544pk in de F01. Ben benieuwd hoeveel power er nu weer bij komt. Wel weet ik dat Tuners met gemak meer dan 700pk uit de huidige V12 kunnen halen dus BMW kan nog wel even vooruit met de huidige V12.
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace
Ik vind deze foto wel een goed beeld van de front verandering geven, foto bekijkend denk ik dat het nieuwe front de auto wat minder hoog doet lijken en eerder wat breder. Heeft wel mijn voorkeur dus misschien wil ik teveel breedte zien. Bij de introductie van de E32 en later de E38 helemaal, vond ik dat ook het mooiste aspect van de 'nieuweling'. De prijzen zullen 'bij ons' wel niet beginnen bij $81.000 (Euro 71.500,00), dat is dan weer jammer...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Being happy doesn't mean that everything is perfect.
It means that you've decided to drive BMW.
Interieur vind ik erg mooi, maar vooral van de zijkant gezien vind ik de daklijn nogal lijken op een Volvo s80.
Ik mis een beetje die mooie hoekigheid van de E38.
Magic Frankie schreef:Ik ben erg onder de indruk. Een prachtig gelijnde auto, met name het front met die 'geknepen' koplampen vind ik fantastisch mooi.
Ja, mee eens en zeker in combinatie met de onderste 2 lijnen van links naar rechts in de onderbumper, die lijken nu meer in het oog springend door te lopen waarmee ze de breedte van de auto en de voorlichten ondersteunen/accentueren. Ik verwacht/hoop/zie dat ie daardoor breder oogt en minder aandacht vestigt op de hoogte van de auto.
Being happy doesn't mean that everything is perfect.
It means that you've decided to drive BMW.
nick wood schreef:Het gaat, ik had meer verwacht. Het is gewoon een mix van een GT5 en een F01 aan de buitenkant en er zit nog steeds zo'n stomme yuppie-vin op het dak. Aan de binnenkant zijn er een paar dingen die niet erg doordacht zijn zoals de opening van het opbergvak in de middenconsole. Ik weet dat het al sinds de E65/E66 zo is maar het is ontzettend onhandig.
Waar ik persoonlijk een verschrikkelijke hekel aan heb zijn die aanraakschermen, mijn moeder heeft me geleerd dat ik met mijn tengels van welk beeldscherm dan ook moet afblijven. Buiten dat doen ze toch nooit wat ik wil dus dat is voor mij een groot minpunt. Ik zie dan wel weer een soort van i-Drive-knop in de middenconsole zitten, maakt een beetje van het leed goed. De schermen achterin zijn er als het ware aangeplakt onder het motto: "Oh ja, dat moet er ook nog in".
Feit is gewoon dat als je zo'n ding 2e hands koopt het scherm al alle voedingsmiddelen en bacteriën van de wereld gezien heeft in welke vorm dan ook, niet erg hygiënisch. Buiten de bordeelverlichting is de rest van het interieur wel oké. De stiksels in de stoelen zijn gewoon geweldig mooi, zal wel iets meer kosten dan de standaard uitvoering.
Ik hou maar op, eigenlijk wilde ik alleen schrijven: "Geen commentaar".
renee38 schreef:Ik vind de nieuwe 7 versie erg mooi.
Jammer van die lelijke uitlaten.
Ja, mee eens. Ik noem het stortkokers en helaas zijn die nu in want ik zie ze ook bij andere merken, soms zelfs fake om links en recht dezelfde stortkoker te kunnen hebben. Soms is helemaal weggewerkt nog stijlvoller ook (in mijn ogen dan )
Being happy doesn't mean that everything is perfect.
It means that you've decided to drive BMW.