Ongecamoufleerd: BMW 2-serie Active Tourer
- Hendrikseven
- Club Member
- Ik bezit: een E66
- Contacteer:
Re: Ongecamoufleerd: BMW 2-serie Active Tourer
Ieder zijn smaak gelukkig maar als ik moest kiezen tussen deze en een 1 serie hoefde ik geen halve seconde na te denken.
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace
-
- Bestuur Club
- Ik bezit: een E38
De markt vraagt erom en BMW kan niet achterblijven. De B-klasse is in de dagelijkse praktijk echt wel een fijne wagen, die BMW zal niet anders zijn, ondanks FWD. Je moet je er alleen voor "open stellen" zeg maar 
De B verkoopt als een trein en BMW wil daarvan met deze wagen gewoon marktaandeel vanaf snoepen. Nick heeft het over een Scenic, ik zal deze eerder kopen dan die Renault om maar eens wat te noemen
Die 1-serie is niet te vergelijken met dit model en het ligt er maar net aan waar je 'm voor wilt gaan gebruiken.

De B verkoopt als een trein en BMW wil daarvan met deze wagen gewoon marktaandeel vanaf snoepen. Nick heeft het over een Scenic, ik zal deze eerder kopen dan die Renault om maar eens wat te noemen

Die 1-serie is niet te vergelijken met dit model en het ligt er maar net aan waar je 'm voor wilt gaan gebruiken.
- 760i
- Bestuur Club
- Ik bezit: een E65
- Contacteer:
Voor mij is het een rijdend kantoor waar ik 99,9% van de gevallen alleen in zit. De achterbank staat meestal vol met allerlei documentatie, monsterflesjes, laboratoriumapparatuur, etc. Ik wil dus gewoon een fijne rijdersauto en daar voldoet de 1 met M onderstel en interieur prima aan ;)
Its not just about how fast you go, but how you go fast that counts