BMW introduceert Upgrade Editions.

Hier komen alle media berichten over BMW
Plaats reactie
bimmerfrits

BMW introduceert Upgrade Editions.

Ongelezen bericht door bimmerfrits »

München/Rijswijk. BMW introduceert voor vijf modellen de zeer luxe Upgrade Editions. Kopers van een BMW in Business of Executive uitvoering krijgen hierbij kosteloos een ‘upgrade’ naar een Business + of High Executive uitvoering. Bij de BMW 1 Serie, X1 en 3 Serie wordt bovendien lederen bekleding toegevoegd.

Afbeelding

De Upgrade Editions zijn voorzien van veel comfortabele opties die bijdragen aan ultiem rijplezier met de BMW 1 Serie (5-deurs en nieuwe 3-deurs), 3 Serie (Sedan en nieuwe Touring), 5 Serie (Sedan en Touring), de nieuwe generatie BMW X1 en de BMW X3.


Ware luxe

De rijk uitgeruste modellen bieden ware luxe; iets dat juist in deze tijd door veel consumenten als extra aantrekkelijk zal worden ervaren. De Upgrade Edition biedt een selectie van de meest gewaardeerde opties die zowel meer comfort als nog meer rijplezier bieden. Denk hierbij aan lederen bekleding, het uitgebreide BMW navigatiesysteem, parkeersensoren en Xenon verlichting. Het klantvoordeel kan, afhankelijk van het model, oplopen tot 5.777 euro.



De Upgrade Editions zijn nu – ook met 20 procent bijtelling - beperkt leverbaar.

bron: BMW pressgroup

PAe32

Re: BMW introduceert Upgrade Editions.

Ongelezen bericht door PAe32 »

Gisteren bij de nieuwe 3 touring gaan kijken in rijswijk. En met de upgrade edition erg mooi uitgerust.

Mooie auto ook zo'n nieuwe drie touring. In drie lines leverbaar, en met m pakket heerlijk dik.

Het mooiste vond ik de elektrische trekhaak. Super, nog niet eerder op zo'n kleine auto gezien.

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23182
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BMW introduceert Upgrade Editions.

Ongelezen bericht door 760i »

Leuk ook is de volle handen optie. Dan hoef je alleen je voet onder de achterbumper door te halen en de kofferbak gaat open! Alleen icm keyless entry uiteraard ;)
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

PAe32

Re: BMW introduceert Upgrade Editions.

Ongelezen bericht door PAe32 »

750i schreef:Leuk ook is de volle handen optie. Dan hoef je alleen je voet onder de achterbumper door te halen en de kofferbak gaat open! Alleen icm keyless entry uiteraard ;)

Ja erg mooi, ook leuk om te zien hoe ze dat doen. Elektrische klep is wel standaard op de 3 touring ook al mooi natuurlijk.

nick wood
Club Member
Club Member
Berichten: 16140
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 12:40
Ik bezit: verschillende 7's
Locatie: Civray (Frankrijk)
Contacteer:

Re: BMW introduceert Upgrade Editions.

Ongelezen bericht door nick wood »

Als de sleutel maar in de buurt is, Ford heeft dit al jaren. Maarja, die zijn het stelen niet waard. :lol:

Toch heb ik mijn bedenkingen tegen het hands-free, en keyless entry systeem. Stel: je doet de achterklep "met je voet" open, de zaak ontgrendeld en iemand springt in je auto, drukt op de startknop en het ding slaat nog aan ook. Weg is je auto.

Waarschijnlijk zal hij er wel weer mee stoppen als de auto buiten bereik van de sleutel komt (hoop ik), maar dan nog.... Ren achter je auto aan en de sleutel is weer binnen het bereik van de ontvanger, het ding start en rijdt weer van je weg.

Conclusie: hoe harder je rent hoe verder de dief komt.... You can run but you'll never catch it!!

Dan weet je ook hoe een hond zich voelt die blaffend achter een wegrijdende auto aanrent !! :ymdevil: Ik zie er wel overeenkomsten in..... Ik heb trouwens nog nooit een hond 100 kilometer achter een auto aan zien rennen. =))

De politie bellen, dat is een optie. Hijgend probeer je uit te leggen dat je auto gestolen wordt, maar denk je nu echt dat een politieagent bijdehand genoeg is om je te adviseren om stil te blijven staan?

Het enige wat je nog kan doen is de sleutel weggooien, heb jij er niets meer aan en de dief ook niet. Wil je zóver gaan voor een "gadget"??
Afbeelding

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23182
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BMW introduceert Upgrade Editions.

Ongelezen bericht door 760i »

Hahaha!!! Het keyless starten heeft de sleutel binnen een halve meter van de startknop nodig en bij het ontgrendelen van de kofferbak blijft de rest van de auto op slot ;)

Ik vorm me wel een beeld van de situatie die jij schetst :)) :)) :))
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

Plaats reactie