BMW i8 Spyder wint Concept Car of the Year Award

Hier komen alle media berichten over BMW
Plaats reactie
bimmerfrits

BMW i8 Spyder wint Concept Car of the Year Award

Ongelezen bericht door bimmerfrits »

Het blijkt dat je helemaal geen auto’s hoeft te produceren om een ”Car of the Year Award” binnen te slepen. Dat lukt je ook met ”misschien ooit” auto’s. Zo ook de BMW i8 Spyder Concept. Die wint de Concept Car of the Year Award.

Afbeelding

De Concept Car award wordt gejureerd door twee dozijn auto schrijvers die de conceptauto’s evalueren. Deze concepts maken hun debuut op één van de grote Noord-Amerikaanse autoshows. De winnaar wordt een voertuig waarvan het het meest waarschijnlijk is om daadwerkelijk in de toekomst op de weg te komen. En dit jaar is dat dus de baanbrekende BMW i8 Spyder Concept.

Afbeelding

De BMW i8 Concept Spyder wordt aangedreven met de baanbrekende BMW eDrive technologie, die bestaat uit een extreem soepele elektrische BMW motor, innovatieve batterij-technologie en een intelligent motormanagement-systeem, gepaard aan een TwinPower Turbo verbrandingsmotor. Met een ongeëvenaarde coördinatie, en dankzij z’n minimale gewicht, bereikt deze open tweezits sportauto een gecombineerde systeem-output van tot 260 kW (354 pk), terwijl hij niet meer verbruikt dan 2,7 liter op 100 km. Daar komt ook nog bij dat hij er fantastisch uitziet.

Bron: Bimmerpost.com

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23182
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BMW i8 Spyder wint Concept Car of the Year Award

Ongelezen bericht door 760i »

Een gaaf ding!!! Lijkt me wel beter om dat af en toe in het straatbeeld tegen te komen!
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

Gebruikersavatar
Hendrikseven
Club Member
Club Member
Berichten: 8915
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:28
Ik bezit: een E66
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: BMW i8 Spyder wint Concept Car of the Year Award

Ongelezen bericht door Hendrikseven »

Prachtige wagen zo is electrisch rijden opeens helemaal geen straf meer.
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace

Plaats reactie