Video Autoweek: mooie staat van onderhoud.

Hier komen alle media berichten over BMW
Randy
Intensieve gebruiker
Berichten: 931
Lid geworden op: di 02 aug 2016, 20:09
Ik bezit: een F01
Locatie: Roermond

Re: Video Autoweek: mooie staat van onderhoud.

Ongelezen bericht door Randy »

Thanks Rein :)
[*][/color] BMW E65 740i 2005
[*][/color] BMW F01 760i 2009
BMW M8 Gran Coupe competition package 2019

Bram
Spammer
Berichten: 2462
Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 18:24
Ik bezit: een E38

Re: Video Autoweek: mooie staat van onderhoud.

Ongelezen bericht door Bram »

Kassenbarg schreef:Als je roest afsluit voor lucht en vocht dan stopt het toch? Of ben ik nou een ei?
Volgens mij gaat dat met Tectyl wel beter dan met overspuiten omdat verf op roest bijna nooit goed gaat.
Ook dan gaat roest gewoon verder. Eerst heel langzaam maar op een gegeven moment komt er genoeg lucht bij en dan roest het weer net zo hard.

Het beste om dan te doen is de roeststukken eruit slijpen en vervangen voor nieuw metaal en dat heel goed nabewerken.
* 730i bj. 1994
* 728i Executive bj. 1999
* 740i Individual bj. 2000

Gebruikersavatar
kraftbayer
Professional
Berichten: 5505
Lid geworden op: vr 05 mar 2010, 21:06
Ik bezit: een E38
Locatie: Turnhout (Belgie)

Re: Video Autoweek: mooie staat van onderhoud.

Ongelezen bericht door kraftbayer »

Eigenlijk nog niet zo een gekke prijs voor het product dat Rein aanhaalde om je velgen in orde te houden.
Voor roest weg te houden denk ik dat op het ogenblik het Mike Sanders systeem nog altijd het beste is.
Dan moet je eerst wel weten dat er geen roest zit en dat kan op de meest rare plaatsen zitten.
Zeker als je een Facelift E38 hebt.

Voor interieur en detailling kan je zo ver gaan als je wil.
Als je een auto moet laten doen onderaan en zoals Stipt Polish het doet dan kan je er eigenlijk niet meer me buiten komen.
Ik ken er wel die als ze nieuwe onderdelen of andere onderdelen steken aan het onderstel of remmen dat ze dit eerst laten poedercoaten of laten verzinken.

Grtn,
Walter
BMW...Kraftbayers

Plaats reactie