BMW 2-serie Cabrio vrijwel ongecamoufleerd op foto gezet

Hier komen alle media berichten over BMW
Plaats reactie
bimmerfrits

BMW 2-serie Cabrio vrijwel ongecamoufleerd op foto gezet

Ongelezen bericht door bimmerfrits »

Na de introductie van de 2-serie Coupé is BMW hard bezig met het ontwikkelen van de cabrioversie van de auto. Inmiddels is de auto vrijwel zonder camouflagemateriaal op de foto gezet.

Afbeelding

De 2-serie cabrio heeft -in tegenstelling tot de 4-serie Cabrio- gewoon een stoffen kap. Een stalen klapdak is dan weliswaar een 'volwassener' optie, maar het legt ook extra gewicht in de schaal. Bovendien vinden de meeste cabrioliefhebbers een stoffen kap mooier.

Het motorenpalet zal zeer waarschijnlijk overeenkomen met dat van de coupé. Dat zou een 220i, 218d, 220d en 225d (143 tot 218 pk) betekenen. De topversie wordt de M235i met 326 pk. Het is niet duidelijk of BMW op termijn ook een cabrioversie van de nog snellere M2 Coupé op de markt brengt.

Het is nog niet bekend waar BMW de 2-serie Cabrio precies gaat onthullen, maar waarschijnlijk vindt het showdebuut rond de jaarwisseling plaats. De belangrijkste concurrent wordt de Audi A3 Cabriolet.

Door: NU.nl

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23174
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BMW 2-serie Cabrio vrijwel ongecamoufleerd op foto gezet

Ongelezen bericht door 760i »

Ik vind 'm best gaaf B-)
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

BMW_max

Re: BMW 2-serie Cabrio vrijwel ongecamoufleerd op foto gezet

Ongelezen bericht door BMW_max »

Jammer dat het geen hardtop is geworden zoals mijn V TTT

martyn

Re: BMW 2-serie Cabrio vrijwel ongecamoufleerd op foto gezet

Ongelezen bericht door martyn »

Een echte cabrio heeft een stoffen dak!!

Plaats reactie