Ongecamoufleerd: BMW 2-serie Active Tourer

Hier komen alle media berichten over BMW
Gebruikersavatar
Hendrikseven
Club Member
Club Member
Berichten: 8915
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:28
Ik bezit: een E66
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Ongecamoufleerd: BMW 2-serie Active Tourer

Ongelezen bericht door Hendrikseven »

Ieder zijn smaak gelukkig maar als ik moest kiezen tussen deze en een 1 serie hoefde ik geen halve seconde na te denken.
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace

ivo
Bestuur Club
Bestuur Club
Berichten: 2093
Lid geworden op: vr 05 mar 2010, 09:51
Ik bezit: een E38
Locatie: Arnhem

Re: Ongecamoufleerd: BMW 2-serie Active Tourer

Ongelezen bericht door ivo »

De markt vraagt erom en BMW kan niet achterblijven. De B-klasse is in de dagelijkse praktijk echt wel een fijne wagen, die BMW zal niet anders zijn, ondanks FWD. Je moet je er alleen voor "open stellen" zeg maar :ymhug:
De B verkoopt als een trein en BMW wil daarvan met deze wagen gewoon marktaandeel vanaf snoepen. Nick heeft het over een Scenic, ik zal deze eerder kopen dan die Renault om maar eens wat te noemen :-B
Die 1-serie is niet te vergelijken met dit model en het ligt er maar net aan waar je 'm voor wilt gaan gebruiken.

Gebruikersavatar
760i
Club Member
Club Member
Berichten: 23174
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:32
Ik bezit: een E65
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecamoufleerd: BMW 2-serie Active Tourer

Ongelezen bericht door 760i »

Voor mij is het een rijdend kantoor waar ik 99,9% van de gevallen alleen in zit. De achterbank staat meestal vol met allerlei documentatie, monsterflesjes, laboratoriumapparatuur, etc. Ik wil dus gewoon een fijne rijdersauto en daar voldoet de 1 met M onderstel en interieur prima aan ;)
When accelerating, the tears of joy have to flow across to the ears horizontally.

Plaats reactie