Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Reportages van afgelopen meetings
Lisette
Club Member
Club Member
Berichten: 47
Lid geworden op: do 04 jun 2015, 14:45
Ik bezit: Ik bezit...
Locatie: Nieuwerbrug aan den Rijn

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door Lisette »

Mooie foto's Rob! Leuk dat er toch nog een heel klein stukje van de 5 erop staat. O:-)

Het was inderdaad een enorm groot terrein, ik had het idee dat de organisatie idd nog niet helemaal ingesteld was op deze grote groep wat betreft de faciliteiten.

En persoonlijk miste ik ook wat schaduw, volgende keer een parasol mee denk ik, ben net een kreeft geworden.... :icon-redface:

Maar om het elk jaar maar weer te organiseren lijkt me ook echt een enorme klus! Ben benieuwd hoe ze de volgende meeting willen gaan organiseren / inrichten.

Gebruikersavatar
Hendrikseven
Club Member
Club Member
Berichten: 8915
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:28
Ik bezit: een E66
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door Hendrikseven »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel meer minpunten heb, verkeer ernaartoe werd slecht geregeld en het duurde veel te lang voordat we uiteindelijk op het terrein stonden. Verder vindt ik het schandalig dat ze maar een toilet karretje hebben voor duizenden en duizenden mensen, je moest meer dan een half uur in de rij voor de plee en dan mag je vervolgens tegen een metalen plaatje aanpissen wat midden op het terrein staat, ik ben echt niet verlegen maar met een paar duizend man om me heen ging zelfs mij dat wat te ver.
Snackwagens ook zo iets.... geloof 3 stuks met ongeveer een uur wachttijd voor een bakkie kleffe friet van 4 euro nou doei daar hebben we dus geen zin in.
Om heel eerlijk te zijn voor mij hoeft het niet weer.
Het enige leuke vond ik dat ik weer met een hoop oude bekenden heb kunnen bijpraten, maar dit is niet mijn type meeting daar ben ik nu wel achter.
Ook ik ben kreeft rood van het terrein af gekomen maar daar ga ik niet over klagen daar kan de organisatie ook niets aan doen.
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace

JohnB

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door JohnB »

Hendrikseven schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel meer minpunten heb, verkeer ernaartoe werd slecht geregeld en het duurde veel te lang voordat we uiteindelijk op het terrein stonden.

Ik zou ook aanwezig zijn , maar toen ik aan kwam rijden stonden ze op de vluchtstrook NAAST hun auto te wachten.
Mede omdat ik al dik een half uur heb moeten omrijden vanwege een afgesloten snelweg ben ik omgekeerd.
Nog even gekeken via de andere afrit , maar dit was net zo erg.

Kwartiertje / 20min wachten vind ik niet erg. Maar dit zou dik een uur gaan duren voordat ik binnen had kunnen komen
en dat had ik zelf niet getrokken en wilde ik ook mn motor+bak niet aandoen.

Volgende keer maar ergens een hotel nemen ofzo , want n.a.v. de fotos ziet het er wel mooi uit.

laurens-e39
Club Member
Club Member
Berichten: 1574
Lid geworden op: vr 05 mar 2010, 00:07
Ik bezit: géén 7 serie, wel technische kennis

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door laurens-e39 »

Het is heel anders als bv een 7 meeting met de club.
verder wel leuk om elkaar weer even gesproken te hebben je ziet elkaar immers niet elke week.
Maar bijvoorbeeld de jaarmeeting is 100% anders
Bmw 7 liefhebber in hart en nieren
F01 730d 2012

graad
Professional
Berichten: 3810
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 20:15
Ik bezit: een E23
Locatie: helmond

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door graad »

Ik persoonlijk vind zoals dit soort meetings t mooist.
Kijk naar t 7 forum,t e23 forum,bmwunited ed.heel veel leden,en je ziet altijd t zelfde clubje.
En ik vind elke bmw mooi( zelfs de nieuwere :D )
Op zoon evenement weet je dat de horeca duur is,dus daar klaag ik niet over,vond de friet wel lekker na een uur wachten.toilet heb ik geen gebruik van gemaakt,,heb veel gewandeld en liet beetje bij beetje mijn plas lopen,wha ha ha.
Als ik eenmaal naar t toilet ga,blijf ik gaan,dus ik hou t maar op :o)
Ik vond t een geslaagde meeting,maar was er al vroeg.was binnen 2 min binnen.
Vorig jaar 2 uur in de rij gestaan....
Bmw e23 alpina b10
Bmw e34
Bmw e32
Chevrolet camaro z/28

Yvon
Club Member
Club Member
Berichten: 1580
Lid geworden op: do 05 aug 2010, 21:18
Ik bezit: géén 7 serie, ik ben zoekende
Locatie: Sneek

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door Yvon »

Vind het leuk om bij zo'n meeting mensen te kijken er komt van alles en even bijkletsen met bekende. Maar vind gewoon bij zo'n meeting van zo'n grote dat ze wel meer toiletwagens neer mogen zetten of verschillende plekken want er waren nu wel meer eettentjes dan 2 jaar terug en een springkussen voor de kids.

745i-fanaat

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door 745i-fanaat »

Ik vond Bimmerfest een top meeting, nog nooit zo veel bijzondere BMW's bij elkaar gezien.

Hier nog een paar plaatjes (600+)

https://picasaweb.google.com/1091081275 ... directlink

Gebruikersavatar
Hendrikseven
Club Member
Club Member
Berichten: 8915
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 11:28
Ik bezit: een E66
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Bimmerfest 7 juni 2015 (foto's)

Ongelezen bericht door Hendrikseven »

Tsja ieder zijn ding maar ik houdt niet zo van dat massale zeg maar ;)
BMW E66 740Li Individual
BMW E70 X5 3.0d High Executive M-Pakket
Yamaha YZF 1000R Thunderace

Plaats reactie