Gisteren heb ik een E23 voorraam opgehaald bij Michiel. Een brons kleurige, schijnen erg populair te zijn. Dus...
Op naar het pitoreske Oldebroek. Eenmaal daar aangekomen stond Michiels auto buiten.
Een schitterende 750i. En uiteraard ook te koop. Dan de schuur maar in.
Hmm, een wat kleinere BMW. Die heb ik eerder gezien. Op plaatjes dan. best een leuk ding. En als we het dan toch over leuke dingen hebben...
Geen BMW maar wel erg leuk, zo'n Alfa 75. Ook die is al voorbijgekomen. Dan ga je je afvragen of er misschien nog wat aan BMW's onder de doekjes staat. Maar even spieken.
Yep, een E38. Valt weer mee. Een klein stukje verder was Michiel bezig met een E32 750i. Eentje met een erg mooi interieur.
En toen werd ik naar buiten gejaagd...
Leuke jongens daar in Oldebroek... Michiel mag uitleggen wat er aan de hand was (Niets ernstigs ;) ) Maar nadat de mist was weggetrokken werd de voorraad netjes op z'n plaats gezet.
Oh ja, het raam. Daar kwam ik voor.
Hij moet even schoon en dan kan ie in een E23.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een E32 750i... Ik weet er nog wel eentje!
Raam ophalen bij Michiel
-
- Spammer
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: zo 18 mar 2012, 10:10
- Ik bezit: géén 7 serie, wel technische kennis
Raam ophalen bij Michiel
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”
― Mark Twain
― Mark Twain
Re: Raam ophalen bij Michiel
Ik ookEvdP schreef:Mocht iemand nog op zoek zijn naar een E32 750i... Ik weet er nog wel eentje!
Re: Raam ophalen bij Michiel
Leuk je weer eens in real life te zien Eric.
De mist was afkomstig van de zojuist aangekochte 750 waar een aantal technici al naar hadden gekeken maar 'm niet aan de praat kregen. Na een korte diagnose, wat denkwerk en wisselen van enkele modules was het moment daar om de accu aan te sluiten. De startmotor had totaal drie hele rondes nodig om de motor te laten lopen.
Natuurlijk vrij logisch dat na 10 jaar stilstand hij de schuur even vol blafte met uitlaatgassen
Volgend plan is om alle filters en vloeistoffen te gaan vervangen. Zal ie wel lekker vinden .
De mist was afkomstig van de zojuist aangekochte 750 waar een aantal technici al naar hadden gekeken maar 'm niet aan de praat kregen. Na een korte diagnose, wat denkwerk en wisselen van enkele modules was het moment daar om de accu aan te sluiten. De startmotor had totaal drie hele rondes nodig om de motor te laten lopen.
Natuurlijk vrij logisch dat na 10 jaar stilstand hij de schuur even vol blafte met uitlaatgassen
Volgend plan is om alle filters en vloeistoffen te gaan vervangen. Zal ie wel lekker vinden .